Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?

Tussen het moment van bestellen en verzenden ontvang je van ons diverse e-mails, zodat je precies weet hoe de status van je bestelling is. Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je via e-mail een ontvangstbevestiging. Zodra de bestelling bij ons de deur uit gaat ontvang je een verzendbevestiging. Mocht je na het plaatsen van je bestelling geen e-mail hebben ontvangen kijk dan eerste even in je map met ongewenste e-mail of spam. Mocht hij daar ook niet terecht zijn gekomen neem dan direct contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@elitacosmeticskincare.nl.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Vanaf het moment dat het betaalproces is afgerond kan een bestelling niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. Wel heeft u het recht om goederen te retourneren.

Een product wat ik besteld heb is uitverkocht

We doen ons best om de voorraadstatus up to date te houden, maar het kan bijvoorbeeld door beschadigde producten voorkomen dat er een verschil is tussen de magazijnvoorraad en het systeemvoorraad. Mocht er spraken zijn van een voorraadprobleem dan nemen wij contact met je op.

Hoe kan ik een bestelling betalen?

Elita Cosmetic Skincare kent de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDEAL
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple Pay
  • Klarna Achteraf betalen

Aan sommige betaalmogelijkheden zijn kosten verbonden. Dit staat vermeld in het afrekenmenu.

Hoe weet ik dat mijn betaling gelukt is?

Zodra je betaling gelukt is ontvang je meteen een bevestigingsmail van je bestelling. Het kan zijn dat deze mail in je map ongewenste mail terecht is gekomen. Mocht je hem daar ook niet vinden en het bedrag is wel van je rekening afgeschreven stuur dan een e-mail naar info@elitacosmeticskincare.nl met je persoonsgegevens en gebruikersnaam. Is het bedrag ook niet van je rekening afgeschreven, plaats dan je bestelling opnieuw.